zaterdag 9 november 2019

Birgitta-Bijeenkomst 26 november 2019


In het Rembrandtjaar een lezing over de kunstenaar Rembrandt, door
ds. Jan Riemersma.
Zijn boek 'Een glimp van de hemel' onthult het geheim van Rembrandts geloof.
Jan Riemersma positioneert Rembrandt in de literaire en theologische context van zijn tijd.

Achter de natuur en de natuurlijke werkelijkheid zag Rembrandt iets van God oplichten. In zijn hele loopbaan was Rembrandt gefascineerd door de Bijbelse verhalen, waarin iets van dat bericht van de Overkant doorklinkt.
Rembrandt geeft geen systeem, geen dogmatiek, maar doorkijkjes naar Gods Vrederijk in het schaduwspel van menselijke situaties.
Op zoek naar schoonheid en spiritualiteit heeft Rembrandt ons juist nu veel te zeggen.

 

 

5 opmerkingen:

Ruža Tomašić zei

seizoengroeten aan al mijn vrienden, ik ben Jeanine Hennis-Plasschaert, ik kom uit de regio Utrecht, ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er een echte spell caster online en is krachtig en oprecht, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft, te herenigen. heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
via e-mail: doctorosagiede75@gmail.com
WhatsApp: +2349014523836
Viber: +2349014523836

annonymous zei

Mijn man verliet me om bij een andere vrouw te zijn na 12 jaar huwelijk, hij reisde voor een zakenreis en wilde niet meer terug naar huis om bij zijn familie te zijn, ik zocht hulp toen ik Dr Ajayi tegenkwam, een krachtige spreuk caster. Ik legde hem mijn situatie uit en er werd onthuld dat mijn man betoverd was door de andere vrouw, daarom is hij thuis vergeten, Dr. Ajayi bezwoer en mijn man werd vrijgelaten uit de slavernij en ik ben blij dat hij weer thuis is na 3 jaar scheiding, als je hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met Dr Ajayi via whatsapp / Viber: +2347084887094 of je e-mail: drajayi1990@gmail.com

Anoniem zei

Het begon met kleine misverstanden waarna hij me vertelde dat het goed zou zijn om een pauze te nemen, wat volgens mij in een breuk is veranderd. Hij zoekt me niet meer. Dit bracht me verdriet omdat we samen zijn sinds de middelbare school en hij mijn eerste en enige liefde was. Ik zocht overal op internet naar hulp en toen zag ik zoveel mensen getuigenissen uitbrengen over dr. Ilekhojie. Ik kreeg zijn contact via een van de opmerkingen en sprak met hem over mijn situatie en hij legde het verzoeningsproces uit en hoe hij me zal helpen om me binnen drie dagen met hem te verzoenen. Het is nu precies een maand geleden dat ik contact met hem heb opgenomen en alles is perfect verlopen en ik moest dit bericht naar buiten brengen omdat hij alle goede woorden verdient om mij te helpen. Ik laat hier zijn contact in alle eerlijkheid achter. E-mail: gethelp05@gmail.com of neem contact met hem op via Whatsapp (+2348147400259)

Anoniem zei

Toen ik contact met Dr. Ilekhojies online vond. Het kostte me een punt van absoluut gebroken te worden voordat ik inzag dat ik hem moest vertellen waar ik in mijn huwelijk mee te maken had gehad. Ik maakte een oorlogskamer in mijn slaapkamerkast en ging rechtstreeks naar de Bron! Het werd vaak moeilijk; mijn man was nog steeds thuis en steunde hem niet en wilde nog steeds scheiden, maar ik wist dat het weinige dat ik had mij en mijn dochter zou onderhouden. Toen kwam afgelopen zaterdag plotseling de verzoeningsspreuk van dr. Ilekhojie die hem in een positie bracht om te beslissen of hij ons in de steek zou laten of aan ons huwelijk zou werken. Alleen door de verzoeningsspreuk zei hij eigenlijk dat hij nog steeds wilde trouwen en annuleerde hij het contract voor een huis dat hij op het punt stond te kopen in Hemet, Californië! Inderdaad, niets is onmogelijk met de verzoeningsspreuk van Dr. Ilekhojie. Geef nooit op!" neem contact op met dr. Ilekhojie als u problemen heeft in uw huwelijk. E-mail gethelp05@gmail.com of telefoonnummer +2348147400259

Anonymous zei

Mijn huwelijk van 19 jaar gezegend met drie kinderen stond op het punt uit elkaar te vallen omdat mijn geliefde echtgenoot zei dat hij onze verbintenis beu was en zonder reden wilde scheiden, ik wist dat er ergens iets mis was, dus ging ik naar buiten om hulp te halen, na 4 maanden van zoeken naar hulp zonder resultaat, ontmoette ik eindelijk Dr. Ajayi, een spirituele man gezegend door zijn goden met een bovennatuurlijke kracht om verschillende problemen van het leven op te lossen. Ik legde mijn situatie aan hem uit, Dr. AJAYI vertelde me wat het probleem was en vertelde me wat hij moest doen, ik volgde zijn instructies op en na een week kwam mijn man na 5 maanden thuis en scheurde ik de scheidingspapieren en vandaag leven we in vrede. Als je iets hebt dat je stoort in je leven en je wilt een snelle en betrouwbare oplossing, neem dan contact op met Dr. Ajayi, je hebt een reden om zijn getuigenis te delen, net als ik. neem contact op met WhatsApp: +2347084887094